آموزشی

تکنولوژی پلارتک سالیوا Polartec® Power Grid™ چیست ؟

تکنولوژی پلارتک سالیوا Polartec® Power Grid™

در این مقاله قرار است در مورد تکنولوژی پلارتک سالیوا Polartec® Power Grid™ صحبت کنیم، این تکنولوژی ارزشمند امروزه نیاز اغلب کوهنوردان را برای راحتی بیشتر در صعود ها میسر ساخته است، با ما همراه باشید :

در صعودهای سریع و تند، خشک ماندن بیس لایر، بسیار حائز اهمیت است. Polartec® Power Grid™ یک ساختار دو جزئی برای انتقال موثر رطوبت از پوست و تسریع فرایند بخار شدن است. در داخل این نوع پارچه ها، یک شبکه نازک و پرزدار وجود دارد. این قسمت، به طور پیوسته، رطوبت را از پوست شما گرفته و آن را به بیرون انتقال می دهد. کانال های هوای آزاد، امکان گردش هوا، افزایش گرمایش و همچنین کاهش وزن کلی پارچه را میسر می سازند. سطح بیرونی این نوع پارچه صاف بوده و بدین ترتیب، رطوبت را سریع تر به سطح وسیع تری برای تبخیر بهتر گسترش می دهد.

لوازم کوهنوردی سالیوا، با طبیعت سازگار بوده و آسیبی به آن نمی رسانند زیرا پارچه های استفاده شده در محصولات این شرکت دارای قابلیت خشک شدن سریع می باشند و مراقبت و نگهداری از آن ها آسان است. لازم به ذکر است که در طراحی و مهندسی الیاف این محصولات، از بکارگیری عوامل مخرب شیمیایی که با گذشت زمان از بین می روند، اجتناب شده است.

فروشگاه آنلاین کبود اسپرت نمایندگی محصولات سالیوا در ایران، آماده ارائه مشاوره تخصصی در زمینه لوازم کوهنوردی می باشد، شما می توانید همواره با تماس با بخش پشتیبانی، نقطه نظرات خود را در مورد خرید محصولات کوهنوردی به گوش همکاران ما برسانید.

www.salewa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *